Due médiaügynökség

Komplex kommunikációs projektek

A médiaeszközeinknek (DUE Tallózó, DUE Rádió, DUE Online, Facebook, rendezvények, aktivitások) az adott projekthez illesztett, megfelelő kombinációjával szinergiák alakulnak ki és az elért hatás megsokszorozható. Ezért szemléletformáló programok, brandépítés és egyéb, hosszú távú hatásra számító projektek esetén javasoljuk egyedi komplex programok kidolgozását.

Nézze meg médiacsomagunkat bemutató kisfilmünket!

Nagy Diák IQ-teszt
A DUE Médiaügynökség 2016-ban már negydszer rendezi meg a Nagy Diák IQ-tesztet. Az egyedi, kifejezetten a fiatal korosztályra (16-30) fejlesztett tesztet a Mensa HungarIQa készítette. Magyarországon kívül csak Nagy-Britanniában működik hasonló intelligencia-felmérés a fiatalok körében.
Több mint 16 ezer fiatal töltötte ki az online IQ tesztet az első fordulóban, amely ingyenes, anonim, pontos eredményt ad, és a kitöltése 20-30 percet vesz igénybe. A kitöltők közül 3000-en értek el 125 pont feletti eredményt. Erre csak az emberiség 5%-a képes! Ők jutottak a 2. fordulóba, amelyben a Mensa HungarIQa felvételi tesztjét írták meg a versenyzők. Közülük a döntőbe 350 fiatal jutott, akik 135 pont feletti eredményt értek el. Erre csak az emberiség 1%-a képes! A döntő során három fordulóban különféle rejtvények megoldásával dőlt el, ki lett az év legintelligensebb diáklánya és -fiúja.

Magas státuszú fiatalok elérésének egyedülálló eszköze a Nagy Diák IQ-teszt.
A kampányt a DUE Médiaügynökség fiatalokat célzó saját csatornáira építettük.

Nézze meg a Nagy Diák IQ-tesztet bemutató kisfilmünket!

Due médiaügynökség

- DUE Produceri Iroda Kft.
1148 Budapest, Örs vezér tere 11.
+36 1 220 5844 due@due.hu