Due médiaügynökség

Megvan a Versenykultúra Teszt győztese!

 A Gazdasági Versenyhivatal által támogatott Nagy Diák Versenykultúra Teszt döntője következett, itt Závodny Zoltán diadalmaskodott. A diósdi fiatalember egyszerre jár két egyetemre, jogot, illetve pénzügyet és számvitelt tanul. A 14 vizsgája közben beugrott az Akvárium Klubba, és ha már ott volt, 8 ezer indulóból meg is nyerte a gazdasági versenyt.

A DUE Médiahálózat a Gazdasági Versenyhivatal támogatásával hirdette meg a Nagy Diák Versenykultúra tesztet március 8-án. A 24 kérdésből álló online tesztet a versenykultúra témakörét járta körül részletesen. A kvíz első része olyan sokakat érintő témákkal foglalkozott, mint a megtévesztő-, tiltott reklámok. Ezek veszélyeinek mindannyian ki vagyunk téve, akárcsak a tisztességtelen webáruházak visszaéléseinek. Azok a fiatalok, akik vállalkoztak a teszt első fordulójának kitöltésére, hasznos tudással lehettek gazdagabbak ezekben a témákban.

A Nagy Diák Versenykultúra Teszt első fordulójában nyolcezer 14 és 24 év közötti fiatal vállalkozott a mintegy negyed órát igénybe vevő tesztkitöltésre. Az online tesztet két forduló követte, amit a 26. Országos Ifjúsági Sajtófesztivál keretében rendezett meg a DUE Médiahálózat 2019. május 28-án Budapesten, az Akvárium Klubban.

A második fordulóba 1 000 fiatal kapott meghívást, hogy élőben mérjék össze tudásukat egy teszt kitöltésének segítségével. Ebből a fordulóból a 12 legjobb versenyző jutott tovább a délutáni döntőbe, ahol egy élő kvízműsor keretein belül versenghettek a legjobbak. Az első helyezett egy Samsung Galaxy S9+ telefon boldog tulajdonosaként távozhatott a Sajtófesztiválról.

A versenykultúra teszt kitöltése azért is érdekes és hasznos időtöltés, mivel a verseny már a mindennapi életünk része és a gazdaság mozgatórugója is egyben. Lehet, sokszor észre sem vesszük, de nap mint nap belekerülünk olyan különböző verseny szituációkba, melyeket okosan kell megoldani. A teszt sokat segített abban a fiataloknak, hogy egy-egy kritikus pillanatban hogyan alkalmazhatják a megszerzett tudásukat. Ha nem is sikerült minden kérdésre egyből válaszolni, játék végére hasznos információkkal gazdagodtak a fiatalok a versenykultúra és a fogyasztóvédelem témájában, és tanácsokat kaptak, hogy hogyan állanak ki magukért akár vásárlóként, akár fogyasztóként a mindennapi életben.

Vissza a hírekhez

Due médiaügynökség

- DUE Produceri Iroda Kft.
1148 Budapest, Örs vezér tere 11.
+36 1 220 5844 due@due.hu