Due médiaügynökség

Komplex kommunikációs projektek

Nagy Diák Tesztek©

 

NAGY DIÁK TESZTEK©- A DUE SAJÁT BRAND-JE

A fiatal korosztály hagyományos eszközökkel köztudottan nehezen megszólítható és aktivizálható. A DUE által kifejlesztett gamifikált, edukatív, szemléletformáló kvíz formátum innovatív módszerekkel juttatja el a célcsoporthoz az üzenetet az általuk legkedveltebb és leginkább használt platformokon (okostelefon, közösségi média).

A 2024/25-ös tanévben ismét számos referencia tesztet indítottunk - nyolcadik alkalommal is nagy sikerrel valósítottuk meg a Nagy Magyar Filmtesztet az NFI támogatásával, a Nagy Diák Pénzügyes Tesztet az NGM-mel karöltve, a Nagy Diák KRESZ-tesztet az ORFK-OBB-vel és a Nagy Diák TudatosNet Tesztet a Yettellel. A palettán újdonság volt a Nagy Diák Sportteszt a Sportoló Nemzet együttműködésben és a Nagy Diák Fenntarthatósági Teszt a Baptista Szeretetszolgálattal. De évek óta kiemelkedő érdeklődés mellett zajlik a MATE által támogatott, immár ötödik Kárpát-medencei Nagy Diák Agrárteszt, az MBH szponzorációjában a harmadik Nagy Diák Banktudós Teszt, és az NMHH kitüntetett programja a Nagy Diák Médiateszt.

Mindezek mellett nagy elismerés számunkra, hogy Pintér Sándor miniszter úr oklevéllel jutalmazta a Nagy Diák Bűnmegelőzési Tesztünket a Bűnmegelőzési Tanács együttműködésében, de büszkék vagyunk többek között a Nagy Diák ’56-os Tesztre (’56-os Emlékbizottság), a Nagy Diák Rendszerváltoztató Tesztre („30 éve szabadon” Emlékév keretében), a Nagy Diák Anyanyelvi Tesztre (NKA), a Nagy Diák Klímatesztre (ITM), a Nagy Diák Jókai Tesztre (Nemzeti Művelődési Intézet), a Nagy Diák Focitesztre (MTK), az Olimpiai Tesztre (MOB), a Nagy Diák Versenykultúra Tesztre (GVH) és a Nagy Diák Zenei Tesztre (ProArt) is.

Az eddigi vetélkedők online fordulói igen magas részvételi szám mellett zajlottak (tesztenként 10 000-30 000 online kitöltés). A Nagy Diák Tesztek vetélkedőkbe 2025. májusáig közel 520 ezer regisztrált játékos vett részt. (A játék története során pedig 2 335 000 fiatal játékossal teremtettünk kapcsolatot.)

Egy átlagosan 2-4 hónapos kampányidőszakkal futó projekt bruttó elérése hozzávetőlegesen 2.4 millió fő, nettó elérése minimum 450 000 fő.

A játék kezdeti sikerei után kifejlesztettük a Nagy Diák Tesztek© applikációt, amely tovább erősíti a projekt egyediségét, hatékonyságát és korcsoport-kompatibilitását. Az újonnan induló tesztjeinket már ezen az applikáción keresztül valósítjuk meg.

 

 Az eddig lezárult tesztjeink aftermovie-jait megtekintheti itt.

Nagy Diák KRESZ-teszt

A Nagy Diák KRESZ-teszt egy háromfordulós nyereményjáték, melynek keretében lehet kitölteni a DUE által, az ORFK Országos Balesetmegelőzési Bizottság és a Webjogsi szakértői bevonásával fejlesztett online KRESZ-tesztet a www.nagydiaktesztek.hu weboldalon. A Játék második, személyes jelenlétet igénylő fordulójában szintén KRESZ kérdésekre kell választ adni. A középdöntő során derül ki, ki a legjobb 6-6 versenyző, akik egy látványos döntőben mérték össze tudásukat. A középdöntőre és a döntőre a Országos ifjúsági Sajtófesztiválon kerül sor, a döntő műsora stream adásban is követhető, illetve az MTVA M5 csatornája szintén műsorra tűzi.

Nézze meg a GENERALI Nagy Diák KRESZ-tesztről készült bemutató kisfilmünket!

A teszt hivatalos oldala itt tekinthető meg!

 

Nagy Magyar Filmteszt Diákoknak

DUE Médiahálózat a Nemzeti Filmintézet támogatásával és szakmai együttműködésével elsősorban középiskolás diákokat szólít meg a magyar filmeket népszerűsítő játékában. A Nagy Magyar Filmteszt első fordulója, a 15 kérdésből álló, mobilról és számítógépről is elérhető online teszt minden évben nagy sikert arat – legutóbbi, immár nyolcadik versenyben novembertől február elejéig több, mint 21 000 fiatal töltötte ki a tesztet. A játék során a klasszikus és az új magyar filmekből egyaránt szerepelnek kérdések, szöveges és képes feladványok is, melyeket szakmabeliek állítanak össze azzal a céllal, hogy átfogó képet adjanak a magyar filmek legjaváról. A döntőbe a legjobb 10 versenyző jut - a verseny legjobbja egy tengerparti nyaralásra jogosító utalványt vehet át a program támogatójától, valamint színes program vár minden résztvevőt a rendezvény napján.

Nézze meg a Nagy Magyar Filmteszt Diákoknak című eseményt bemutató kisfilmünket!

A teszt hivatalos oldala itt tekinthető meg!

 

Nagy Diák Pénzügyes Teszt

A Nagy Diák Pénzügyes Tesztet immár ötödik alkalommal rendezte meg a DUE Médiahálózat a Nemzetgazdasági Minisztérium fő támogatásával, valamint a projektbe bekapcsolódó egyéb szervezetek – ÁKK, MABISZ, MÁK, MFB, Exim Bank, Pénziránytű Alapítvány és az EDULAB további támogatásával. A tesztet közel 31 ezren töltötték ki, melyből több, mint 17 ezren voltak középiskolás diákok. Az edukatív játék a pénzügyi ismeretek változatos szegmenseit tárja fel – kérdéseket kapnak a játékosok a befektetések, biztosítások témaköréből, de prioritás a kiberbiztonság, az adózási ismeretek és a fogyasztói jogok is.

A program különlegessége volt, hogy - pilot projektként – a fiatalok célcsoportján túl, további célcsoportként fogalmaztuk meg a szülők, nagyszülők, azaz a 40+ korosztályt, ahol szintén nagy hiátus tapasztalható pénzügyi tudatosság terén. A 40+ korosztályra kiterjesztett programot kifejezetten sikeresnek ítéltük, nagyszámú részvétel mellett zajlott, aktivizálva a szülőket, nagyszülőket, a legszerencsésebb kitöltő pedig értékes díjban is részesült.

Nézze meg a Nagy Diák Pénzügyes Tesztet bemutató kisfilmünket!

A teszt hivatalos oldala itt tekinthető meg!  

 

Due médiaügynökség

- DUE Produceri Iroda Kft.
1148 Budapest, Örs vezér tere 11.
+36 1 220 5844 due@due.hu